wtorek, 19 października 2010

SŁOWACKIE TATRY

Po takim obfitym opisie części, aczkolwiek najważniejszej wyjazdu - kilka zdjęć pokazujących uroku słowackich Tatr.


* widok na Łomnicę (2634mnpm) z samego dołu




* wjazd kolejka linową na Skalnate Pleso (1751mnpm)


* u podnóża Łomnicy





* i już sam szczyt i widoki zapierające dech w piersiach





* wschód księżyca z jednej strony i zachód słońca z drugiej


* zachód słońca - mój/nasz najważniejszy


* najszczęśliwsza chwila mojego życia :)))


* elegancka kolacja na szczycie


* wschód słońca






* śniadanko na tarasie na samym szczycie

1 komentarz:

  1. oj Iza juz nie raz pisałam i gratulowałam ;) Świetnie to sobie Marcin wymyślił, już mowiłam mojemu mężowi że chciałabym tam kiedyś pojechac i zobaczyć te widoki. Ale to na zawsze pozostanie wasza góra :-) i tylko z waszymi zareczynami bedzie mi sie kojarzyc :-))

    OdpowiedzUsuń