środa, 8 września 2010

LUBIĘ

Asiulek zaprosił mnie do zabawy - 10 ulubionych rzeczy/zjawisk/osób...


LUBIĘ...
1. eM - jest moim powietrzem, moim życiem, osobą która mnie wyleczyła mnie i dała powód do życia - po prostu NAJ
2. MOICH BLISKICH - rodzice, ukochana siostra i jej szalone maluchy - kocham ich przeogromnie
3. KASZMIRA - kota, który zawojował moje serce swoim niesamowicie miękkim futerkiem, mruczeniem, warczeniem, swoim szaleństwem...
4. KOLORY - nie umiem bez nich żyć
5. ARTYSTYCZNIE TWORZYĆ - ciąć, kleić, przeszywać, pruć - to jest moje życie
6. ORIENTALNE KLIMATY - zapach rozgrzanej słońcem ziemi, zapach przypraw, słony smak wody
7. MUZYKĘ - chyba nie umiem bez niej funkcjonować, lubię ciszę (w nocy) ale przede wszystkim lubię ciche dźwięki płynące z głośników
8. NASZE MIESZKANIE - lubię je same w sobie, jego okolicę, zielone pola i drzewa, ciszę i spokój, odpoczynek, relaks...lubię w nim działać, zmieniać, urządzać - chyba kolejne spełnianie się :)
9. RENDZYKA - najlepszy samochód na świecie Range Rover - przestrzeń, komfort, niesamowite wrażenia z jazdy zarówno spokojnej ulicznej jak i szalonej po wertepach i dziurach - mogłabym jeździć nim bez końca
10. CHWILE - czasami trwają krótko, czasami mogę w nich trwać i trwać - coś co sprawia, że chce się żyć, chce się je uwieczniać w obiektywie, chce się o nich pisać, rozmyślać...chwile, które nigdy nie zbledną - CHWILO TRWAJ WIECZNIE!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz