poniedziałek, 10 stycznia 2011

ZACHWYCAJĄCA...

...lampa znalazła się w naszym posiadaniu :))))))))))))

Dawno tak na nic nie zachorowałam jak na tą lampę stołowa - MODO ELEGANCE BLACK. Znalazłam ja gdzieżby indziej jak nie na Allegro szukając ładnej lampy stołowej na stolik przy kanapie (o nim później) Szukałam czegoś eleganckiego pasującego do całokształtu tego co jest i co będzie w rozsądnej cenie. Znalazłam dwie w miarę ładne, ale bez wybuchu zachwytu i wtedy pojawiła się ONA!!! Idealna w proporcjach i kształcie, kolorystyce...we wszystkim. Cena - no cóż mogłaby być niższa, bo na zakup lampy przeznaczyłam mniejsze pieniądze, ale powiedzmy jeszcze akceptowalna.
Dojechała do nas w piątek wieczorem. eM jest zachwycony a to jest najważniejsze. Ja wiadomo - patrzyłam na nią jak sroka w gnat - jest cudowna bez dwóch zdań!!!
Podstawa metalowa (ciężka jest więc to nie lakierowany plastik) ze szklanymi kulami na nóżce, czarny płócienny klosz, wysoka na 55cm - ideał lampowy :)))

"Gracja i szyk zamknięta w niepozornej formie lampy, uwalniając swój cały prawdziwy blask wraz z każdym zapaleniem lampy. Jej niepowtarzalny kształt idealnie pasuje do salonu ,sypialni , gabinetu , biura oraz klubu tworząc niepowtarzalny nastrój.Całość osadzona na solidnej, chromowanej podstawie. Połączenie kolorystyczne - czerń i chrom w otoczeniu ciepłego światła jakie emituje tworzy niezwykła nastrój, zachwyca i relaksuje"







2 komentarze:

  1. no gdziezby indziej jak nie na allegro... ehhh... ty to masz nosa, piękna jest, nawet ja to widzę (ja kompletny laik w sprawach wystroju wnętrz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. E tam laik :))) Taką lampę chyba każdy by wypatrzył - powalała na kolana swoim widokiem :)))

    OdpowiedzUsuń