poniedziałek, 10 stycznia 2011

PRZEDPOKÓJ PO LIFTINGU II

Jak już kiedyś pisałam, przedpokój w pierwotnej wersji miał być jasno szary. Powoli go zmieniam. Część wejściowa już została zliftingowana po mojemu, teraz przyszła pora na kolejna zmianę :)
Tym razem zabrałam się za dużą fioletową ścianę, która dosłownie świeciła pustkami i prosiła się "o coś". W końcu się doprosiła :)
Wybraliśmy się do niezawodnej IKEI i wróciliśmy w obstawie białej komody z serii MALM. Wysoka na ponad 120cm, szeroka na 80cm idealnie się wpasowała w nowe miejsce. Skręciłam ją sama z czego jestem bardzo dumna :)))
Komoda sama w sobie jest całkiem normalna i pewnie mnóstwo osób ma ją w swoich mieszkaniach. Ja dodałam do niej uchwyty - wygląda o niebo lepiej, już nie tak typowo ikeowsko :) Do tego kilka dodatków i świece w przepięknym turkusowym kolorze.
Jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego.

Na marginesie dodam jeszcze, że w planach mieliśmy niższą komodę, kupiliśmy wyższą. W momencie skręcania byłam mocno podekscytowana, ale już w momencie ustawiania komody moja ekscytacja uleciała... Podobało mi się średnio, nawet mniej niż średnio. Coś takiego dużego białego stanęło i dziwnie wyglądało. Chodziłam i patrzyłam, patrzyłam i chodziłam..Em również był średnio zadowolony. Bałam się że to będą pieniądze wyrzucone w błoto...
Chwyciłam jednak byka/komodę za rogi/szuflady i teraz wiem, że pierwsze kiepskie wrażenie było złudzeniem. Komoda pasuje idealnie a po dodaniu uchwytów i dodatków wygląda bardzo rasowo :))) Zwłaszcza turkus świetnie komponuje się z fioletowym tłem.













2 komentarze:

  1. Mam dwa Malmy w domu, obydwa ciemny brąz. Jedna identyczna jak Twoja (kupiona tuż przed narodzinami Karolki) druga niższa, bez tych dwóch górnych małych szufladek (kupiona ze względu na Karolinę, jej wszędobylkość i rozwalactwo)
    Z tymi uchwytami wygląda całkowicie inaczej! Przewierciłaś te frony czy przykleiłaś uchwyty?

    OdpowiedzUsuń
  2. MALMy są super - pojemne i fajnie wyglądają :) Co do uchwytów - fronty są przewiercone a uchwyty przykręcone na śruby. 15 minut zaznaczania miejsc pod uchwyty, 20 minut wiercenia i przykręcania - szybko poszło a efekt bardzo fajny. Uchwyty oczywiście też z Allegro, porządne metalowe a nie żadne plastiki farbowane na srebro :))))

    OdpowiedzUsuń