środa, 7 lipca 2010

SYPIALNIA W POŁOWIE "THE END"

Kilka rzutów na sypialnię.









Jak ja to mówię - jedna ściana zrobiona, teraz trzeba się zabrać za kolejną :) Ściana na przeciwko "łóżkowej" póki co jest pusta. W planach mam komodę w miarę wąską i chyba z kolekcji MALM tak jak łóżko i stolik nocny. Nad komodą na początku myslałam o jakiś krótkich 2-3 półkach na bibeloty czy książki, ale ostatnio chodzą mi po głowie ramki na zdjecia...Do przemyslenia jeszcze. Pewnie jak zwykle wyjdzie w praniu :)
Musze jeszcze popracowac nad oknem a właściwie parapetem. Na razie stoi na nim tylko amarantowy cyklamen a marzą mi sie srebrne świeczniki i jakis czarny akcent.
Aha i jeszcze jedna rzecz - pufa. Chyba zamówię w firmie która robiła nam hokery i fotelik. Taka zwykła prosta pufa również na drewnianych nogazh wybarwionych na ciemno. Tylko w jakim kolorze...
Jednym słowem mam o czym myśleć :)

PS. dzisiaj się w końcu odwazyłam i pokazałam zdjęcia naszej sypialni na forum INSPIRACJI LEROY MERLIN do oceny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz