piątek, 23 kwietnia 2010

DRZWI

Byłam, widziałam, dotknęłam i podziwiałam :-)
Drzwi są cudne, bardzo dokładnie wykonane a okleina wysokiej jakości. Także z czystym sumieniem mogę polecić firmę DRE.
A mieszkanie od razu nabrało innego wyrazu. Teraz chyba już z czystym sumieniem mogę mówić "dom"

Dzisiaj kupiłam klamki. Mam nadzieję że w realu będą tak samo ładne jak w nie-realu :-) Trafiłam na jakiegoś sensownego sprzedawcę. Nie dość że miał dobrą cenę (klamki 39,89 ; szyldy do wc i łazienki 19,99 ; szyldy pod klucz 14,99) to jeszcze dwie godziny po dokonaniu zakupu, otrzymałam maila, że klamki są już wysłane :-) Ach, żeby wszyscy tryskali takim profesjonalizmem :-)




1 komentarz:

  1. Witam serdecznie,

    Czy mogłabyś zdradzić co to za klamka :) ?

    Z góry dziękuję i pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń