wtorek, 11 maja 2010

NOWE eM

Chroniczny brak czasu - to ostatnio moje motto zyciowe :-) A dlaczego czasu mi brak? Ano dlatego, że SIĘ PRZEPROWADZILIŚMY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dokładnie 1 maja rozpoczęlismy majówkę trasą do naszego nowego mieszkania. Mieliśmy już dość tego zastępczego - ile mozna i tak wytrzymalismy prawie 3,5 miesiaca. Zdecydowanie wystarczy.
kuchnia - jest
łazienka- jest
wc - jest
szafy - sa
czyli mozna działac, to znaczy mieszkac :) Oczywiscie brakuje mnóstwa rzeczy, ale powoli dowozimy jesli mamy a jak nie to kiedyś kupimy. Najwazniejsze ze nasze miejsce juz mamy i juz je zajmujemy :-)
PS. kot zniósł przeprowadzke bardzo dobrze. To ja sie stresowałam jak głupia co bedzie, czy sie zaklimatyzuje. A tutaj prosze bardzo - kot zadowolony, biega jak szalony, powarkuje z tegoz zadowolenia...potrzeba czegos wiecej? :)))

2 komentarze:

  1. Izu, jak już pisałam na chacie, my chętnie Was odwiedzimy, nawet jesli nie ma na czym usiaść :-) tyl się naczytałam, że koniecznie muszę to na żywo zobaczyć :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście zapraszamy WASZĄ 3 bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń