poniedziałek, 24 maja 2010

SIEDZISKA

Godzinę temu przyjechały hokery i fotelik!!!
Już się nie mogę doczekać kiedy je wreszcie zobaczę :)
Hokery podobno bardzo wygodne i bardzo fajne - kolor i wszytsko ogólnie, już stoją na swoim miejscu. A co do fotelika - Doda Elektroda - tak powiedzieł eM. Kurcze nie wiem co o tym myśleć. Podobno mocno różowy - taki chciałam, taki zamówiłam, próbka mi sie podobała, więc mam nadzieję ze moje słońce tylko żarty sobie ze mnie robi.


PS. zdjęcia jak tylko zrobie - wstawię :)

1 komentarz:

  1. aaaaaaaaaaaaa!!!!!!
    Iza jak mogłas mi to zrobić!!??
    jak wczoraj wieczorem przeczytałam ze fotelik juz jest, to myslałam ze jak dzis wieczorem tu zajrze to zobaczę już fotki, a tu taki zawód :(
    Strasznie jestem ciekawa jak to wygląda :-)

    OdpowiedzUsuń