wtorek, 18 maja 2010

DOPEŁNIENIE SZAFEK

czyli uchwyty. Nareszcie kupiliśmy. Troche myślenia, kombinacji, zastanawiania się no i chyba wybraliśmy nieźle.
Do tej pory bez uchwytów było baaaaaaaaaardzo cięzko. Niby przykleiłam tasmę zeby było wygodniej, ale uchwyt to uchwyt - zamienniki sa na bardzo krótka metę. U nas i tak były ciut za długo :)
Teraz prezentacja:
- uchwyt numer 1 tak zwany kwadrat do szafek górnych (czerwonych). Kupilismy w wersji chromowanej. Fajny, porządnie wykonany. Cena przyzwoita 3,78
- uchwyt numer 2, klasyka z odrobina nowoczesności - połaczenie chromu z matem :) Zakup allegrowy i juz zdecydowanie droższy, bo 7,50 za sztukę ale warty swojej ceny.



Po przymocowaniu do szafek super się prezentują, chociaz musze się przyzwyczaić do nich :)
Ale ogólnie musze powiedzieć, ze uchwyty to spory wydatek. My potrzebowalismy 24szt - sporo a jak kazdy ma tez swoja cene, to wychodzi konkretna kwota. Te i tak nalezały do w miare tanich...
Nic tylko maszynke do robienia pieniedzy musimy zrobic :)))

PS. a tak w ogóle to polecam sklep z akcesoriami http://www.akcesoria.meble.pl/ - super ceny, szybka przesyłka a jaki wybór :)

2 komentarze:

  1. Te uchwyty to musze zobaczyc przymocowane bo ze zdjęcia to nie bardzo potrafię sobie wyobrazić. Obejrzałaś je gdzieś na żywo przed zakupem czy tylko wirtualnie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiscie że nie widziałam :))) Kupowałam na czuja. Powiem ci szczerze, że jak się wybrałam do sklepów to w jednym był marny wybór, w drugim tez mi nic nie pasowało a jak w końcu znalazłam coś fajnego to kosztowało prawie 20zł za sztukę. Przy naszej ilości uchwytów - bankructwo murowane :)
    Patrzyliśmy na opis i szukalismy przede wszystkich metalowych.

    OdpowiedzUsuń